YouTube pulsuz hesablar üçün yeni reklam siyasəti ilə gündəmdədir. Platforma istifadəçilərin reklam zamanı tez-tez istifadə etdiyi “skip” düyməsini mobil cihazlarda gizlətməyə başlayıb. Bununla belə, düymə tamamilə çıxarılmayıb, o, yalnız müəyyən vaxt keçdikdən sonra görünməyə başlayır.
YouTube ilk beş saniyə ərzində "ötür" düyməsini gizlədən yeni sınaq tətbiqini istifadəyə verib.
Bu müddət bitməzdən əvvəl düymə boz düzbucaqlı fonun arxasında gizlənir və yalnız müəyyən vaxt keçdikdən sonra aktivləşir.
Bu funksiya hazırda YouTube-un mobil proqramlarında sınaqdan keçirilir və gələcəkdə bütün platformada tətbiq ediləcəyi gözlənilir.
Pulsuz istifadəçilər üçün qaçılmaz reklamlar
Hal-hazırda YouTube pulsuz hesablar üçün iki növ reklam göstərir. Bunlardan biri tamamilə izlənilməli olan “keçilməz” reklamlar, digəri isə beş saniyədən sonra buraxıla bilən reklamlardır.
Bununla belə, yeni funksiya atlana bilən reklamların müddətini artıracaq və istifadəçilərdən daha çox reklam izləməyi tələb edəcək. Bu, YouTube Premium abunəçilərinə təsir etməyəcək.
YouTube-un reklam strategiyası
YouTube gəlirinin böyük hissəsini reklamlar vasitəsilə əldə edir.
Şirkət bunun pulsuz istifadəçilərin reklamlara baxması üçün istifadə şərtlərinin bir hissəsi olduğunu vurğulayır.
Eyni zamanda, YouTube reklam blokerlərinə qarşı sərt tədbirlər görməyə başlayıb və istifadəçiləri reklamsız təcrübə üçün Premium üzvlüyə yönəltməyə çalışır.
Bu yaxınlarda YouTube tərəfindən hazırlanmış süni intellektlə dəstəklənən alət landşaft formatındakı reklamları şaquli formata çevirir və onları YouTube Shorts-da istifadə etməyə imkan verir.
Bu, YouTube-un TikTok-a bənzər qısa video platformasında reklam müxtəlifliyini artırmaq məqsədi daşıyır.
YouTube-un pulsuz istifadəçiləri üçün reklam təcrübəsini genişləndirməsi, xüsusilə reklamı atla düyməsini gizlətmək kimi hərəkətlərlə daha çox reklam izləməyi məcbur edəcək.