Son zamanlar tez-tez eşitdiyimiz, uşaqların “gələcək peşə”olaraq arzuladığı "İnfluenser" sözü yəqin ki, artıq heç kəsə yad deyil.
Sosial media kanallarında insanların rəyinə, izləyicilərinin alış-veriş qərarlarına təsir edən şəxsə influenser deyilir.
Belə ki, son illərdə sosial mediadan istifadə edənlərin sayının sürətlə artması, maraqlı peşələrindən biri olan influenserlik sahəsinin genişlənməsinə səbəb olub. Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Facebook, Telegram və digərlərindən. Kimisi şəxsi inkişaf, kimisi özünü nümayiş, kimisi satış və s. istifadə məqsədindən asılı olmayaraq, orta və xüsusilə gənc nəsil influenserlərin auditoriyasının əsas alıcı kütləsini təşkil edir.
İnfluenserlik öz gündəlik həyatını insanlara nümayiş etdirməklə, daima insanları mövzuları ilə maraqda saxlamaqla böyük izləyici kütləsi toplayaraq davam etdirilən sahədir. Bu sahənin qısa vaxtda daha çox gəlir gətirməsi və rəngarəng həyat tərzi yaşamağı tələb etməsi bir çoxlarının marağına səbəb olur. Hətta maraqlısı da budur ki, universitet yenicə bitirmiş çox sayda gənc, müxtəlif peşə sahibkarları da öz istiqamətlərini ya tamamilə influenserlik yoluna dəyişir, ya da parallel aparırlar.
İşin çətin və yorucu tərəfləri də var. Daima baxımlı qalmaq, şəxsi həyatı sərgiləmək, diqqət çəkməyə çalışmaq, sosial qınaq ilə mübarizə aparmaq, fərqlilik və imzalı iş yaratmağın özü yetərincə əmək tələb edən işdir.
Qeyd etməsək olmaz, ölkəmizdə onların gücü ilə tibbi və sosial yardımların sayı çoxalıb. Güvənirlik və etibar qazanan influenserlərimizin paylaşımları sayəsində çox sayda maddi problem yaşayan ailənin, uşaqlar evinin, kimsəsizlər ocağının sakinlərinin üzü təbəssümlə dolur.
❖ Bu sferada “Makro”, “Mikro”, “Nano” influenserlər.
Bu terminlər influenserlərin auditoriyasının ölçü vahidi kimi istifadə olunur.
● “Meqa” 1 milyondan çox izləyicisi olan;
● “Makro” 100 mindən, 1 milyonadək izləyiciyə sahib;
● “Mikro” 10 mindən, 100 minədək;
● “Nano” isə mindən 10 minədək izləyicisi olan influenserə deyilir.
Bilirsiniz, insanların 90%-i influenserləri brend tanınmasına ciddi təsir edir. Günümüzdə əksər marketoloqlar kommunikasiya zamanı mikro influenserləri çox tanınmış influenserlərdən daha effektiv hesab edir. Səbəbi isə kiçik auditoriyası olan influenserlərlə niş kütləyə çıxmaq şanslarının olmasıdır.
Bu da, o deməkdir ki, sosial media platformalarının birində öz şəxsi hobbinizi, kifayət qədər yaxşı bildiyiniz sahəni, həyat tərzinizi, mətbəxinizi, və s. Bölüşərək influenser olmağa, bu sahədən pul qazanmağa gözləmədən başlamalısınız
İlk addımlarınızı influencer.az ilə atmağa nə deyirsiniz? influencer.az brendlər ilə influenserləri birləşdirən Azərbaycanın ilk onlayn axtarış platformasıdır. Minimum 1000 izləyiciniz varsa, ilkin olaraq, platformadan qeydiyyatdan keçməklə, işə başlayın. Bu sizə şirkətlərin layihələrinə uyğun influenser axtarışı etdiyi zaman, siyahıda kəşf olunmağınızın ilk qığılcımı olacaq!